środa, 6 lutego 2019

Walne zebranie członków BO SNM


Czas mija szybko i niepostrzeżenie ... Okazuje się, że minęły już trzy lata od ostatnich wyborów Zarządu i Komisji Rewizyjnej Bielskiego Oddziału Stowarzyszenia Nauczycieli Matematyki.
Przez ostatnie trzy lata miałam przyjemność pełnić funkcję przewodniczącej naszego Oddziału, chciałam więc serdecznie podziękować wszystkim, z którymi miałam okazję współpracować. Poznałam wiele niezwykłych osób, nauczycieli - pasjonatów, ludzi myślących z troską o edukacji matematycznej dzieci i młodzieży. Za te wszystkie rozmowy, uwagi, wnioski, sugestie, pomysły - bardzo dziękuję.


 Przy tej okazji zapraszam też serdecznie na WALNE ZGROMADZENIE CZŁONKÓW Bielskiego Oddziału SNM, które odbędzie się w czwartek 21 lutego o godzinie 9:30 w sali 203 Regionalnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli "WOM" w Bielsku - Białej. Jest to czas ferii i mam nadzieję, że będzie to dla nas okazja, żeby spokojnie, przy kawie i ciastku porozmawiać o tym, co było ... i o tym, co będzie.
Ponieważ jest to zebranie SPRAWOZDAWCZO - WYBORCZE, Wasza obecność jest szczególnie ważna.
Bardzo proszę o propozycję kandydatów do Zarządu BO SNM, Komisji Rewizyjnej oraz na przewodniczącego Oddziału.

Zachęcam do zaangażowania się w działalność naszego Oddziału. Stowarzyszenie daje niezwykłą przestrzeń do dzielenia się doświadczeniem, podnoszenia własnych kompetencji, poznawania ciekawych ludzi... Warto być nie tylko tego częścią, ale też aktywnym twórcą :)

Magdalena Glac
Przewodnicząca BO SNM

madziaglac@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz